This is an experiment for all of us in the team, but we really wanted to let potential fans know how we work and what exactly we are doing. So here you have, the first chapter of our new Dev Diaries. This is a segment from one of our weekly video meetings. It shows 3D designer Abel del Dedo testing some new models and textures for our currently in development shooter-on-rails Xenocider, coming hopefully soon for Dreamcast and PC, among others. Also, composer Juanjo Martín gives us a glimpse of what the OST for the game will sound like, and we love it.
If you want to know more, please check out our previous blog post, From Blender to the Dreamcast: Xenocider level design
By the way, this is the first time ever I’ve recorded anything on my computer, and my first time ever using any kind of video editing tool as well. Hope you like it! Don’t forget to subscribe to our YouTube channel for more! 🙂
Carlos
—
Esto es un experimento para todos en el equipo, pero teníamos ganas de enseñaros cómo trabajamos y qué hacemos exactamente. De modo que aquí tenéis el primer capítulo de nuestros Dev Diaries, o diarios de desarrollo. Un fragmento de nuestra última reunión semanal. Abel del Dedo, nuestro diseñador 3D, prueba algunos nuevos modelados y texturas para nuestro shooter sobre raíles, Xenocider, pronto en Dreamcast y PC entre otros. Además, Juanjo Martín nos ofrece una muestra de cómo será la banda sonora del juego, y nos encanta.
Si queréis saber más, echad un vistazo a nuestra entrada anterior, From Blender to the Dreamcast: Xenocider level design
Por cierto, es la primera vez que he grabado algo en mi ordenador, y también la primera que uso cualquier tipo de programa de edición de vídeo. Esperamos que os guste. ¡Y no os olvidéis de suscribiros a nuestro canal de YouTube! 🙂